·662 syf.····Okunma: 07 Nisan 2020 21:33 Yasar KEMAL hayranı biri olarak diğer okuduğum kitaplarına göre biraz beni tatmin etmedi. Kitap ortalarına doğru iyice sardı içine aldı tam istediğim kıvama geldi derken yine betimlemelere boğuldum. Derviş ve Mahir beyden yüzleşme beklerdim. Yusufun cinayet sonrası halleri bitmek bilmedi beni çok sıktı. Akcasazin kurutulması sonrası durumu hakkimda da bilgi verilebilir. Belki 3. Kitap olan anavarzaya saklamıştı büyük usta. Ama kısmet olmamış