Yazarın dili zaten akıcı, olay örgüsünü seyri zevkli bir şekilde, politik göndermelerle, felsefi düşüncelerle ve yer yer mizaha da yer vererek anlatmış.
Kitabın cezbedici taraflarından birisi de konusu. Çoğumuzun içinde duyduğu geçmişe dönüp birşeyleri değiştirebilsem hissi. Finale kadar heyecanını koruyor ama birçok okuyucu tarafından tahmin edilebilmiştir diye düşünüyorum.
Okuduğum ikinci kitabı bu ve okumaya devam edecem tabii ki. Zaten elime aldığım an ikinci güne kalmıyor Alper Canıgüz kitapları.
Bu arada kan ve gül deyince aklıma Vecihi'nin Fikret'i isteme sahnesi geliyor. O da şöyle yer alsın buralarda :)
youtu.be/H0NYfJcqXhE?t=523