Puan vermedi·304 syf.····Okunma: 29 Mart 2020 22:50 Herkesin okuması gereken bir kitap. Ecdadımızın ne kadar büyük olduğunu birkez daha gözler önüne seren çok güzel bir eser olmuş. Okurken büyük bir hüzün yaşadım. Mücadelelerine en baştan şahit oldum. Ama bunların yanında başta Fahrettin Paşa olmak üzere askerlerimize büyük hayranlık duydum birkez daha. Kutsal topraklarda yatan atalarımızın ne mücadeleler verip orada şehit olduğunu okudukça onur duydum.
Ne mutlu bizlere ki o topraklarda yatanlar bizim ecdadımız...