Çok çok güzeldi. Çok sevdim. Karakterler her ne kadar başta karışık olsa da sonradan her şey rayına oturuyor. Mutlaka şans verip okuyun,okutturun derim. En yakın zamanda filmini de izleyeceğim. İnstagramdan ayrıntılı yorumunu yarın paylaşacağım. Keyifli okumalar Gurur ve ÖnyargıJane Austen