·304 syf.····Okunma: 09 Nisan 2020 18:19 Balzac'ın okuduğum ilk romanı. Romanda fazla sayıda karakter olduğu için bazen isimleri hatırlamakta zorlanıyorsunuz. Gereğinden fazla tasvir ve betimlemeler mevcut. Bana göre vasatın altında bir olay örgüsüne sahip roman. Sırf yarım kalmasın diye zorla bitirebildiğimi söyleyebilirim.