7/10
·284 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
Kitabı büyük bir heyecanla almıştım çünkü sürekli okuyacağım diyip ertelediğim bir eserdi. Ne yazık ki heyecanım boşa çıktı diyebilirim. Kitap güzeldi, konusu ve hikayesi gerçekten oldukça hoş. Gerçek hikayeden oluşması , ki uyarlama değil birebir sadece yazım kurallarıma göre düzenlenerek yayımlanmış, insana daha da zevk veriyor. Bana göre kitabın tek iyi tarafı bu zaten. Anne sanki günlüğüne daha çok savaş sırasında yaşadıklarını ve duygularını anlatmasından çok evdekiler ile sorunlarını anlatmış gibi geldi bana. Ama bir yandan da ergenliğe çok iyi bir bakış açısı getirdi. Tabii ki benim ergenliği yaşadığım hayat standartı göz önüne alınca onun ergenliği ile karşılaştırmam mümkün olamaz ama bazı yerlerde kendi ergenliğimi gördüğümü söylebilirim. Bazı bölümlerde gerçekten hane içindekiler ile yapılan tartışma beni biraz sıktı. Daha çok savaş ve nazi soykırım konusu beklediğimden dolayı olabilir. Ama tüm bunları bir kenara bırakıp olayı ele alırsak gerçekten okunması ve ders çıkarılması gereken bir eser. Tabii beklenti yüksek tutulmadan başlanması gerek.
Edebiyat
Anne Frank'ın Hatıra DefteriAnne Frank · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20178,9bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.