Tam da dünya olarak büyük bir pandemi yaşadığımız bu günlerden bir şeyler bulabileceğimiz bir eser, büyük bir kaos, çaresizlik,ve yeni yeni umutların yeşermesi... Yazarı tanımak için uygun bir eser.Evet tavsiye ediyorum.Kisisel puanım on üzerinden,yedi buçuk.
Keyifli okumalar.