Puan vermedi·264 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 11 Nisan 2020 01:00
Nasıl Maria “Ben bir FAHİŞEYİM” diye açıkça konuştuysa bende şimdi içimden geldiği gibi açık konuşacağım. Ben 19 yaşında kimseyle birlikte olmamış ve hatta öpüşmemiş güzel bir kızım. Bunu fahişelik gibi bir mesleği asla kabullenemeyecek insan grupları içinde bulunduğumu anlatmak için belirtmek istedim. Bu kitabı okuduğumu bilse “ne okuyorsun sen” diye garip bir yargılamayla yaklaşacak bir çevrenin içinde. Ama şunu söylemeliyim ki ben kitap boyunca Maria’yı bir an olsun yargılamadım. Yorumlara baktığımda memnun olmayanların sayısının memnun olanlardan fazla olduğunu gördüm bu kitap için. Bence memnun olmayanlar kitapta cinselliğin altında yatanları göremedikleri için memnun değiller. Göze çarpan da cinsellik olduğu için haliyle önyargıyla yaklaşıyorlar. Bu kitap bir zamanlama meselesi aslında, yaşamı sorguladığın ihtiyacın olan bir zamanda okursan çok beğeneceğin ama ruh halin hazır değilken okuduğunda bir an önce elinden bırakmak için can atacağın türden bir kitap. Beğenenler için yazarın “Aldatmak” adlı kitabını da okumalarını tavsiye ederim. Ben bundan daha çok beğendim ama bunu da beğendim. Sanırım Paulo Coelho işte benim yazarım diyebileceğim bir yazar.
On Bir DakikaPaulo Coelho · Can Yayınları · 20206bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.