Üzerine saatlerce tartışılacak malzemeye sahip, kişilerin bakış açısına göre yorumlanabileceği güzel bir kitap. Oturup şunu bu sebeple mi yazdın , şunu mu demek istedin , burda şu mesaj mı vardı diye oturup sormak isterdim. Psikolojiden çok çok iyi anladığı ortada yazarın. Kitapta asıl tema aşk mı ? Bilinmeyen kadınımızın sağlam ,parçalanmamış bir aile yapısı olsaydı böyle olur muydu ? R. ‘Ye bir suç yüklenecekse bu suç ne olmalı ? Bilemiyorum Altan bilemiyorum ... tavsiye ederim .