·353 syf.····Okunma: 12 Nisan 2020 00:26 tam 1 aydır elimde süründürüyordum bu kitabı, malum başımıza gelmeyen kalmadı, heves de kalmadı haliyle. ama 1 aydır okuduğum için kitapla aramda bi bağ oluştuğunu farkettim, bittiğinde üzüldüm. klasik bir murakami kitabı aslında gerçek ile hayalin iç içe geçtiği bir arayış hikayesi...koyunun peşindeki kahramanımız aslında kendini de arıyor ya da kendi gerçeklerinden kaçmaya çalışıyor. hepimizin bir kere mutlaka yaptığı gibi...