Kitaplara başlamadan önce her zaman son sayfasının son cümlesini okurum. Bunda da öyle yaptım. Aynen şu yazıyordu:
HASRET mi, ÖLÜM mü deseler,
Ölümü seçerdi.
Tereddütsüz...
Hiç gözünü kırpmadan.
Ama ona soran olmadı ki...
Tabii ki anlamadım, bilmediğim için anlamadım. Duygu yoğunluğu veremedim. Empati kurup hasret mi ölüm diye kendime sordum cevap veremedim. Başladım okumaya. Kitap bittikten sonra bu cümleleri tekrar okudum ve dedim ki;
ÖLÜM.
Elinizden bırakamayacağınız bir kitap.