Okudum ve bitti. Aslında okuyup geçilecek hikayeler asla değildi. Ne acılar ne kederder. Biliyordum bir kere daha emin oldum. İnsanın başına ne gelirse aşktan gelir. Aşka kapılıp gitmekten gelir. Fakirlik bir suç değildi lakin en çok cezası kesilendi. Bildik gördük. Güzel kızları kaderi de güzel olsun temennileri yankılandı hep kulaklarımda. Ya da evlatlar anne babalarına karşı bu kadar zalim olmasınlardı.
Hasılı Beni Onlara Verme nasıl güzeldi ve Tarık Tufan sen nasıl adamsın :)