·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Kasım 2019 00:18 KAYI serisi yeni telif edildiği için iki bariz eksiğini yazacağım:
1. Harita hiç kullanılmamış.
2. Bazı Osmanlı'ya terimlerin izahı yok.
Bunların sonraki baskılarda gidebileceğini düşünüyorum.
Bunun dışında sahasındaki en güzel kitap diyebilirim.
Kendine mahsus çok güzel özellikleri var.