Tek kelimeyle harika bir kitaptı. Sizi Diyarbakır kültürüne, örf ve adetine alıp götüren ve törelerle tanıştıran... Bir okur olarak Piraye karakterine eşlik edebilmem, benim için çok özeldi. Böyle bir serüvene tanık olabildiğim için inanılmaz mutlu ve şanslıyım. Kitaba puanım 10’da 10. Kesinlikle tavsiye ediyorum...