8/10
·152 syf.··
2020 1. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 12 Nisan 2020 21:09
George Orwell'ın ilk defa bir yapıtını okudum ve beni çok etkiledi. Lisede felsefe dersinde okumamız için ödev verilmişti ve ben okumaktan kaçmıştım.Okuyunca anlıyorum ki kaçmakla çok yanlış yapmışım. Kitaba gelecek olursak okuyunca zaten hemen günümüzle çok rahat bağdaştırabiliyoruz. Hem daha eşit şartlarda olmak hemde yaptığımız işlerin karşılığını güzel bir şekilde almak istiyoruz.Maalesef ki böyle bir durum olmuyor.Birisi çıkıyor ve şartların daha iyi olacağına daha mutlu olacağımıza bizi inandırıyor ve ardından bizi sömürmeye devam ediyor...Hemde bunları gözlerimizin içine bakarak kitapta olduğu gibi eskiden daha iyi olduğumuzu ve bazı şeyleri yanlış hatırladığımızı dile getirerek yapıyorlar.. Mutlaka okumalısınız . Keyifli okumalarrr
Felsefe
Hayvan ÇiftliğiGeorge Orwell · Can Yayınları · 2024296,8bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.