Halide Edib’in kalemini beğeniyorum. Onun kitaplarını okumak Cumhuriyet Dönemi’ni sanki yaşıyormuşum gibi hissetmeme sebep oluyor.
Kitabı günümüz Türkçesi ile okumadığım için durup anlamlarına bakarken kitap akıcılığını biraz kaybetti. Konusu ilgi çekiciydi. Karakterleri kafamda canlandırdım, olay örgüsü güzeldi. Kitap beklemediğim bir sonla bitti.
Yakup Kadri ile aralarında geçen olay da çok ilginçti.
12/100