5/10
·266 syf.··
2020 14. kitabı
Bilim-kurgu kitaplarını pek sevmediğime bu kitapla karar verdim. Kitap beni içine pek çekmedi. Bir yerden sonra kitap zorla bitsin diye okudum, bu yüzden de zorlandım. Olmadık farklı bir dünyayı ve o dünyaya ait farklı görüşleri anlatıyor kitap. Anneliğin ve anne olmanın ayıp olduğu, toplumsal baskının insanlara hissettirilmeden verildiği bir oluşumdan bahsediyor kısaca. Dediğim gibi ben pek sevemedim yine de okuyacaklara iyi okumalar dilerim. 14/100
Edebiyat
Cesur Yeni DünyaAldous Huxley · İthaki Yayınları · 202173,3bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.