Puan vermedi·251 syf.··Beğendi
· * Bir labirentteyiz ve kitap boyunca yapbozun parçalarını birleştirme işine girişiyoruz. Öyle bir labirent düşünün her ne kadar içinden çıkmak isterseniz o kadar gömülüyorsunuz.
** Kitabın şekli itibariyle Christopher Nolan tarafından yönetilen "İnception" filmindeki rüya içindeki rüyanın bir benzerini roman içinde romanı görmekteyiz.
*** Postmodern edebiyatın sınırlarını çizerek, bize okur olmanın inceliklerini anlatıyor ve sayfaları çevirdekçe adeta kitap başa dönüyor.
**** Kitap on bölümden oluşmakta ve birbirinden bağımsız gibi gözüksede her bölüm bir diğerinin sınırları üzerinde yükseliyor . Kahramanlar her defasında aynı yolun yolcusu...
***** Kahraman yeni bir kitap okuma amacında olan erkek biri tarafından başlıyor. Erkek okur kitabı yarılamışken bazı sayfalarının tekrar basıldığını görür ve okuduğu kitabın basıldığı yayınevine gider.
****** Yayınevinde kendisiyle aynı problemle karşılaşan bir kadınla tanışır. Bu andan sonra yeni bir serüven başlar.
******* İki okurda artık tutkuyla, aşkla yarım kitapları, dilleri öğrenme işine girişirler. Biz okurlara yazmak ve okumak arasındaki yolu yürümeye başlıyorlar.
******** İtalo Calvino bize sunmak ve vermek istediği iyi okur-kötü okur ikilemi, yazar-okur ikilemi , yazmak mı okumak mı gibi düşüncelerle bir dünya meydana getirmiştir.
********* Klasik roman ve anlatı, deneme türlerinin dışında farklı bir kitap. Büyük ve çok zengin bir kitap... Mutlaka okuyun...