Evet konusu etkileyici ve içerisinde gerçekten ders çıkarılması gereken yerler yok değil ama ben bir türlü sevemedim kitabı. İncecik kitabı ittire ittire okudum resmen. Yazarın dili, olayların aniden gelişmesi vs edebi zevk yaşatamadı. Cahilliğin yaşattığı mutluluk, insanların düşünmeden TV karşısında yaşamaya alışması gerçekten güzel işleniyor kitapta ama dediğim gibi ben kitaba bayılmadım.