Şu ana kadar okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. O kadar güzel ki anlatılamaz benim için...
Bu kitabı okumamakla insanın neler kaçırdığını bilmemesi , çok yazık... O kadar güzel müjdeler var ki , okurken Peygamber Efendimiz sallallahu aleyhi ve sellemin yanındaymış gibi hissediyor insan... :)
Kesinlikle HERKESİN okuması gerekiyor. Seven sevgisini pekiştirir , tanımayan da öğrenip mahçup olur...