en güzellerden...
10/10
·200 syf.··
2020 47. kitabı
Şu ana kadar okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. O kadar güzel ki anlatılamaz benim için... Bu kitabı okumamakla insanın neler kaçırdığını bilmemesi , çok yazık... O kadar güzel müjdeler var ki , okurken Peygamber Efendimiz sallallahu aleyhi ve sellemin yanındaymış gibi hissediyor insan... :) Kesinlikle HERKESİN okuması gerekiyor. Seven sevgisini pekiştirir , tanımayan da öğrenip mahçup olur...
Din
Şemail-i ŞerifMehmed Raif Efendi · Semerkand Yayınları · 2013186 okunma
·
110 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.