·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Nisan 2020 15:11 Zweig yine harika bir dille bir şaheser yaratmış. Kitap çok kısa olmasının yanında çok da akıcı. Karakterimizin hissettiği korkuyu onunla beraber iliklerime kadar hissettim. Kitabın sonunda hepimizin içini ısıtacak bir sürpriz var. Ben kitabı yüzümde bir tebessümle bitirdim. Kesinlikle tavsiye edeceğim bir kitap.