Öncelikle merhaba:D
Bu kitaptan çok bir beklentiniz olmasın benim hiç beklediğim gibi değildi bu kitaba hiç bir önyargı ile başlamadım yada yorum okumadım kitabın ortalarına geldim ve kendi kendime yüm kitap böyle olmayacak herhalde falan dedim 1000kitapı açtım ve yorumları okudum umudum düştü ama şunu dedim “yok yaa sonun muhteşem olacak bu gereksiz sıkıcı kısımlara harcadığım zamanı bana geri vereceksin inanıyorum” ama ne yazık ki öyle olamdı bu
kitabın hayala nası bu kadar ödül almış anlamıyorum.