Merhabalarr
Nasıl başlasam bilemedim. Kitap bi korku-gerilim kitabı ama öyle çokta korkucağınız türden değil. Konusu ilgimi çekmişti ve merak edip okumaya başladım ancak benim anladığım (arkasında yazan) konuyla birazdaha farklıydı buda beni süprizlere sürükledi. Ben kitabı beğendim başlarını belki sevmeye bilirsiniz “ klasik ergen kitabı” gibi şeyler diye bilirsiniz açıkcası ben bunları demişim ama okumaya devam edin derim.
Kitap çerezlik bir korku katanıydı biraz içimde aşkta vardı konusu:
Stella cross adlı 17 yaşındaki bir genç kızın kalp nakli ile hayatında gerçekleşen bazı garip olayları ve bu olayların çözümünü ele alan bence eğlenceli, zevkli ve birazda ürkütücü bir kitaptı arkadaşlığı güzel şekilde işlemiş karakterler güzel işlenmişti (ben ana karakteri sevmedim bu arada seven var mı?) yazarın dilide kötü değildi bir genç yetişkin kitabı için yeterliydi.
Yorumumu okuduğuz için teşekürler:)
Umarım yardımcı olmuşumdur