Merhabalarr
Nasıl başlasam bilemedim. Kitap bi korku-gerilim kitabı ama öyle çokta korkucağınız türden değil. Konusu ilgimi çekmişti ve merak edip okumaya başladım ancak benim anladığım (arkasında yazan) konuyla birazdaha farklıydı buda beni süprizlere sürükledi. Ben kitabı beğendim başlarını belki sevmeye bilirsiniz “ klasik ergen kitabı” gibi şeyler diye bilirsiniz açıkcası ben bunları demişim ama okumaya devam edin derim.
Kitap çerezlik bir korku katanıydı biraz içimde aşkta vardı konusu:
Stella cross adlı 17 yaşındaki bir genç kızın kalp nakli ile hayatında gerçekleşen bazı garip olayları ve bu olayların çözümünü ele alan bence eğlenceli, zevkli ve birazda ürkütücü bir kitaptı arkadaşlığı güzel şekilde işlemiş karakterler güzel işlenmişti (ben ana karakteri sevmedim bu arada seven var mı?) yazarın dilide kötü değildi bir genç yetişkin kitabı için yeterliydi.
Yorumumu okuduğuz için teşekürler:)
Umarım yardımcı olmuşumdur
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Eğer fantastik kitap seviyorsanız bu kitabı sevmeme gibi bir ihtimaliniz yok kitap kalın gelebilir ama çok akıcı ve çok hızılı okunuyor bir haftaya kalmaz biter
Karakterler çok güzel işlenmiş yazarın dili çok güzel ve hemen diğerlerini okumak istiyorummmm
Merhaba öncelikle bu kitabı okuma sebebi çoğunun ilk kitabı beğenmesidir yani az sayıda insan ilk kitabı beğenmemiş ama merak ederek okumuştur ben ilk kitabı beğenelerdenim hemde çok o yüzden beğenmiş olarak yorum yapıyorum kitap ilk kitabına göre köyüydü ama okumaya değer olduğunu düşünüyorum
Ben kitapta baya sıkılmıştım neden; ilk olarak kitabın ismi bize her şeyi anlatığını düşünüyorum ve sonuna anladım bu yüzden ikinci olarak o kıralı öldürme planları yani 150-200 (tam net değil) çok sıkıcıydı hep atlayarak okudum
Ama hep köyü yönde eleştirdim biraz da iyi yönden eleştiriyim bence seri güzel bir fantastik serisi özelikle fantastik okumak isteyenle için oldukça iyi karakter çok hoş yazılmış bence
Ve bence yazarın kalemi genç yetişkin kitabı olarak iyi
İyi okumalar
Kral KatiliVirginia Boecker · Yabancı Yayınları · 20162,051 okunma
Öncelikle merhaba:D
Bu kitaptan çok bir beklentiniz olmasın benim hiç beklediğim gibi değildi bu kitaba hiç bir önyargı ile başlamadım yada yorum okumadım kitabın ortalarına geldim ve kendi kendime yüm kitap böyle olmayacak herhalde falan dedim 1000kitapı açtım ve yorumları okudum umudum düştü ama şunu dedim “yok yaa sonun muhteşem olacak bu gereksiz sıkıcı kısımlara harcadığım zamanı bana geri vereceksin inanıyorum” ama ne yazık ki öyle olamdı bu
kitabın hayala nası bu kadar ödül almış anlamıyorum.