Bir çok Mustafa Kutlu kitabı arasında benim için bir adım önde olan bir kitaptı. Murat Ağabey'in:"Sabahı beklemeyiniz dostum, geceden yola çıkınız. "sözü kitap boyunca düşüncelerde yankılanıyor. Sadece başlangıç önemli değildir yolun sonu da çok önemlidir. Yarı yolda bırakmamak, davamıza sahip çıkmak gibi. Hoş ve hüzünlü bir kitabın ekseninde dinlendik, sorguladık ruhumuzu..Belki de bazen yalnızlığa gark olmak yalnızlık değildir bazen kalabalıklar bir hiçtir..