Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 18 Nisan 2020 18:39 Daha önceden okuduğum bir kitaptı. Yeniden bir göz atmak istedim.
Kendine özgü bir stili olan harika bir romandı.
Her bölüm bir ritüel gibi: ilk önce bir yemek tarifi, olaylar, yemeğe devam, olayların devamı, yemeğin yenilmesi, olaylar ve bölümün bitişi. Üzücü veya fazla heyecanlı olayların arasına yemekle ilgili şeylerin serpiştirilmesi okurken insanın yüreğinin ferahlamasını sağlıyor, aynı ana karakterin hissettiği gibi.
Yazar duyguları okuyucuya geçirmekte gerçekten çok başarılı. Bazı olaylar size çok yabancı olsa bile ana karakterle aynı duyguları yaşıyorsunuz.
Kesinlikle herkesin kütüphanesine yakışır bir kitap.
Keyifli okumalar...