Puan vermedi·80 syf.··Beğendi
· Bir kadının davranışlarının yargılanması kolaydır lakin içinde kopan fırtınalara kimseler şahit olmaya cürret edemez...ondandır ki herhangi bir insan hakkında har vurup harman savurmadan önce biraz susmak düşünmek gerekir biraz emtapi mesela...