Sezai Karakoç’un bu eserinde paylaştığı düşüncelerinin bir kısmına katılıyorum. Kitapta yazarım 1976 ve sonrası için İslamiyet hakkında subjektif görüşleri ve düşünceleri var. Dili konusunda biraz zorlandım açıkçası. Hem bilinmeyen kelime oranı diğer yazarlara göre fazla hem de devrik cümleler haddinden fazla. Okurken cümleleri tekrar tekrar okumak zorunda kaldım. Bir bütün olarak değerlendirdiğimde ise verebileceğim puan 10 üzerinden 4.
Diriliş Neslinin Amentüsü