Ahmet Ümit in ilk okuduğum kitabı olmasına rağmen saygıdeğer yazarımızın kalemini çok beğendiğimi söyleyebilirim. Romanın ikinci kitabını da en kısa sürede almak artık bana bir vazife oldu.
İçeriğe gelecek olursak; Nevzat Başkomser, yardımcıları Ali ve Zeynep günümüz polisiye dizilerindeki karakterleri andıran yapılara sahipler. Fakat kurgu çok güzel işlendiği için kendine Körebe denilen azılı -kimilerine göre suçlulara ders veren bir yargıcı- katilin peşinde her türlü detayı atlamadan özenerek araştırıyorlar. Fakat yılanın inine çomak sokmak deyimini yaşamaya başlıyorlar. Olaylar başka olayları doğuruyor. Tabi bu da benim aradığım heyecan.