Bir genç kız...
saf aşık...
yanlış seçimler...
yalnızlığın acımasızlığı...
ve yazarın kötülüğü, kötülendiği sürükleyici, tek solukluk bir kitap... bende çok derin izler bırakmadı ama içimde derin ve anlamlı duygular uyandırdı...
Sonu hüzünle bitti...