Bir oturuşta 200 sayfa okuduğum nadir klasiklerden. Yazarın akıcı anlatımı, karakterlerin günümüzde bile çevremizdeki insanlarla karşılaştırıp mukayese edebiliyor oluşumuz 19.yy yazılmış bir roman için muhteşem bir özellik. Yazar Gururun ve Önyargının ne sonuçlar doğurduğunu fazlasınında, azınında ne kadar zararlı olduğunu çok iyi anlatmış. Kitapta yoktan var olan aşk beni okurken heycanlandırdı, gülümsetti ve içimi ısıttı. Bahar ayında okumuş olmanın güzelliği ile ruhumda da çiçekler açtırdı. Gurur ve Önyargı