Günümüz senaryolarının ve klişelerinin yıllar önce de var olduğunu ve insanoğlunun,”gösteriş ve evlilik.” adetlerinin değişmediğini gördüğümüz bir kitap.
Yarısından sonra olayları merakla okudum.Gayet sürükleyici ve yaşanan olaylardan birçok ders çıkarabileceğimiz bir klasik.
Ama anlayamadığım nokta neden bu kadar abartıldığı? Neredeyse hayatımız da ve televizyonlarımız da her gün ama her gün şahit olduğumuz entrikalardan oluşuyor.
Okursanız güzel,okumazsanız da bir şey kaybedeceğinizi düşünmüyorum.
Gurur ve ÖnyargıJane Austen