Yeraltından Notlar... Şu ana kadar okuduğum kitapların en iyisi. Bu kitabı yorumlamak bana düşmez, ama o kadar güzeldi, o kadar içine çekiyordu ki. Okumayanınız varsa kesinlikle okumalı. İlk bölümü sohbet şeklinde yazılmış, sonra da hayatının birkaç gününü anlatmış. Ama böyle bir anlatış... Hayattan çıkarılan derslerle dolu bir kitap. Gerçekten muhteşem.