Nefes nefese okuduğum kitap ....lise yıllarımda aklımda yer edinmiş ayşe kulin ‘ den nadide bir eser ....öyle hızlı geçti nasıl bitirdim hatırlamıyorum güzel ve ilgi çekici bir konusu var zorlu bir aşk hikayesi ve engeller ...onca kargaşanın içinde trenlerde oradan oraya koşuşturup durduğum insanlarla ve dünyanın o zamanki koşullarıyla siyasetiyle savaşıyla yüzleştiğim kahraman benmişim gibi her anında heyecan duyduğum ve hep tavsiye ettiğim bir kitaptır kendileri anlatılacak çok ayrıntı var ama spoiler vermek istemem okumak isteyenler kesinlikle okumalı