Bir çırpıda okunan bu kitap insanı alıp götürüyor sanki kitabın baş kahramanı sen oluyorsun. Başına gelen talihsizliğe üzülüyor okumak tek çarem diyorsun. İlk öğretmeni Düyşen ‘in nasıl biri olduğunu kavramaya çalışıyor sonra gönlüyle öğretmenlik yaptığını çoğu onu öğretmen olarak görmesede tıpkı öğrencileri gibi ona minnettar oluyorsun. Altınay oku durmadan oku diyişini taa içinde hissediyorsun. Bu kitap beni derinden etkiledi herkese tavsiye ederim.