·124 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mayıs 1997 00:00 Kitaba yıllar sonra inceleme yazma ihtiyacı duydum. Üç kuruş paramızla veya halk kütüphanelerinde çocuk halimizle yazarın kitabını arardık. Meğer nasıl da körmüşüz. Tarihe milliyete olan açlığımızı kullanan asıl amacı içindeki kini boşaltmak olan yazara ne kadar gereksiz değer vermişiz.
Ah ulan yazık be...