Özlem
@Ozledogan
Takip Et
"Her zaman güzelsiniz ya,şimdi her zamankinden çok!" diyene kızılır mıydı?
Sayfa 123
·
Kitabı okudu
Bir Filiz Vardı
Orhan Kemal
25 beğeni
·
2 paylaşım
·
14 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
KiFaYeTSiZ
nasıl da yalancısın denir belki :)
1
Özlem
Gönderi Sahibi
Olabilir:)ama kızımız biraz oynak demez:))
1
KiFaYeTSiZ
onu diyene 'sus edepsiz' denir :)
1
Gizle