"Her zaman güzelsiniz ya,şimdi her zamankinden çok!" diyene kızılır mıydı?
Sayfa 123·Kitabı okudu
··
14 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
nasıl da yalancısın denir belki :)
Özlem
Gönderi Sahibi
Olabilir:)ama kızımız biraz oynak demez:))
onu diyene 'sus edepsiz' denir :)