·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Nisan 2020 03:01 15 Nisan'da başladığım kitabı 16 Nisan günü saat 03.10 gibi bitirdim. Biraz internetten köşe yazısı okuyayım dedim. 03.13 gibi internetten okumaya başladığım köşe yazısının ilk cümlesi "Nobel ödüllü yazar Marguez'in "Kırmızı Pazartesi" isimli romanını okumadıysanız, bugünlerde tam sırasıdır, öneririm." diyordu. Tevafuk işte. Kitap işlenen cinayeti biraz ayrıntılı ve vahşet içerikli anlatmış. Yetişkinlere tevsiye ederim ancak gençler ve çocukların büyümeyi beklemesini tavsiye ederim.