·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Nisan 2020 21:56 Kitap şöyle başlıyor; Santiago Nasar'ın öldürüleceği gün... İşte bu çarpıcı cümle bana Albert Camus'un "yabancı" adlı kitabında ki giriş cümlesi gibi sarsıcı geldi. ( Bugün annem öldü belki de dün, bilmiyorum.)
Kitabın arkasında bile bu durumdan bahsedilmiş ama bu durumun sürükleyiciğinden bir şey kabettirmiyor diye de not düşülmüş. Açıkçası pek ihtimal vermiyordum ama okuyunca; bari sen engel ol, hadi söyle öldürüleceğini diye diye merakla okudum.
Malesef ki bir toplumun işler acısı halini görmüş olduk.
İnsanlar her şeyi biliyor ama hiçbir şey bilmiyor...