Puan vermedi·430 syf.····Okunma: 24 Nisan 2020 04:15 Netflix'te Kalifat dizisini izledikten sonra bu kitabı tekrar okumaya karar verdim. Romanın aşırı acıklı olması ve şiddet sahnelerinin çok olması nedeniyle defalarca bırakıp tekrar başa döndüğüm, en uzun sürede okuduğum , üzerine ciltler bitirdiğim bir kitap. Eğer Müslümanlık adına bir fikri olmayan biri bu kitabı okusa kesinlikle dünyada Müslüman namına kimseyi görmek istemeysbilir. Kitap kurgusunda yaşanan sıkıntılar bazı yerlerde o kadar açık ki eleştiri yapmadan duramıyorsunuz. Bu kadar acı şeyler sonunda bari sonu iyi bitsin diyorsun. Sonu gerçekten iyi bitiyor ama bir çok kişinin kanlı vücudu, gözyaşı, acısı, yıkılan bir şehir, yıkılan onurlar sonunda. Ne diyim,bir daha Pakistan kitabı okumak istemiyorum sanırım.