·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Nisan 2020 02:57 Türkiye çalışan ve kalkınan bir ülkedir.Ama aynı zamanda çok da tolsuzluk yaşanan bir yer...Demek ki ancak bazı şeyler düzelirse o zaman çok büyük atılım yapabiliriz.Ama asıl üzerinde durmamız gereken kültürdür.Okuyanların ve öğrenenlerin bir araya gelmesi lazım.Bu da kütüphane, tiyatro, galeri gibi kültür kurumlarıyla olur.Kültür meselesinde her şey birbirine bağlıdır.Hepsini ölçerek biçerek, geliştirerek yürümeliyiz.
Renk renk gençler yetişiyor.Bunlardan yararlanacağız.Bu gençler öne çıkınca, her yerde birbirine benzemekten çıkacak.Daha dolu dolu bir ülke olacağız.Umudum budur.