·584 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Nisan 2020 22:30 ben doğal olmayı ve onun bana vermiş olduğu huzurdan haz duyan biriyim. gelişen teknolojiyle beraber bir çok sektör gelişmektedir.gelişim ile hızlı bir değişimi ardında getirmekte. bir çok kavram çekil değiştirmekte, içiçe girmektedir. bu değişim insani değerlerimizin suistimal etmekte bizi bizden uzaklaştırmaktadır. insan kendi doğasını koruyabildiği; ihtiyaçlarını doğal olarak karşıladğı sürece sağlık sorunları yaşamayacağı düşüncesindeyim. fakat bizi neyazıkkıi hasta olarakgörmek isteyen bir gücün baskısı altındayız. çünkü ekonomik düzen bu amaca hizmet ediyor. buna karşı hep birlikte direnmeliyiz ve mücadele etmeliyiz. doğamızı korumak
ve yeni yüzyılımızın yarattığı bu canavar ile savaşmalıyız.