Şuan okadar duygu yoğunluğu içerisindeyim ki uçurtma avcısını 5 yada 10 dakka önce bitirdim. Biri dokunsa ağlıycam o derecedeyim. Hayatımda okuduğum 2.güzel kitap herkesin kitaplığında bulunması gereken bir kitap karekterlere okadar anlam yükledim ki hikayenin içinde bütün karekterlerin yerin koydum kendimi Hasan’ın yerine Ali’nin yerine Emir’in yerine yeri geldi Emir’in Hasan’a yaptıklarını kızıp kitabı kapattım ama beş dakka sonra tekrar okudum. Kitap aldığı ödülleri sonuna kadar haketmiş.İyi okumaklar.