·115 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Nisan 2020 11:26 “Ama solunan hava, yüzülen su, oturup kalktığın insan, yürüdüğün yol seni değiştirir.”
Benim okumaktan en keyif aldığım tür hikaye ve öykülerdir. #uzunhikaye de onlardan biri oldu. Dili, anlatımı ve konusu bakımından tam kıvamında bir kitap diyebilirim. Bu arada edebiyatçılar arasında süregelen bir hikaye mi yoksa öykü mü tartışması vardır bilirsiniz. Kimileri bu iki sözcüğün eş anlamlı olduğunu söylese de (TDK da eş anlamlı kabul ediyor diye biliyorum) ben de ikisinin çok yakın ancak farklı türler olduğunu düşünenlerdenim.