·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Nisan 2020 23:06 Çok güzel bir kitap kesinlikle okunmasını tavsiye ediyorum .Kitabın sonu hiç beklenmedik bir şekilde bitiyor ama insana en büyük şeyin başarmak için inanmak ve sabretmek olduğunu kanıtlıyor .Kısacası "İnanmak başarmanın yarısıdır " .