·408 syf.····Okunma: 27 Nisan 2020 02:56 Benim Kirke'den beklentim sanırım biraz farklıydı. Mitolojiye ilgim yok, mitoloji hakkında pek bir bilgim de yok fakat yine de kitabın çok zor okunduğunu söyleyemem. Olay örgüsü kolay anlaşılıyor, karakterler karışmıyor birbirine bence. Ama bir yerden sonra kitap akmadı, bu da bende kitabın mecburiyetten devam edildiği hissini yarattı. Yani neden bu kadar uzatılmış anlayamadım. Kirke bence feminist ve kadın gücünü gösteriyor bize. Bu açıdan güzel bulduğumu söyleyebilirim. Ama kitabın sonunda Kirke'nin üvey oğlu ile birlikte olması?? Bazı şeyler gerçekten rahatsız ediciydi. Okumam bana göre uzun sürdü çünkü dediğim gibi bir yerden sonra akmıyordu. Okunacak hiç kitap kalmadıysa okunabilir bence ama olmazsa olmaz değil.