Okumak; keyif, haz, emek, zahmet vs birçok şeyi içinde barındırır. Bir kez bu tadı alınca durmak neredeyse imkansız olur. Ama asıl mesele bu değil. Hayat yolda olmaktır, dönüşmektir, evrilmektir. Ve bunu bütün yüzyılların insanlarından bir parça alarak yaparsın. "Ben, senin, o kitabı okuduktan sonra, okumadan öncekinden farklı bir insan olduğuna inanıyorum’’ der Wolf. Yani yolda olmanın, daha iyiye yürümenin en güzel yoludur okumak...