Ne okuduğunuzu sorgulamıyorum. Bana neden kitap okuduğunuzu anlatın. Niye okuyorsunuz? Gelişmek mi istiyorsunuz? Şaşalı cümleler kurmayı mı istiyorsunuz? Ruhunuzu kemiren sancılardan mı kurtulmak istiyorsunuz? Tarih sahnesinde gezintiye çıkmak mı istiyorsunuz? Yaradılışı mı sorguluyorsunuz? Gerçekten niye okuyorsunuz? Derdiniz nedir? Siz bunu kurcalarken ben de kendime bir bakış açısı kazandırmak istiyorum.
omurgasız insanların sohpetini dinlemektense kitap okumak bence daha makul kitap okuduğun da ütopik ve distopik hayatın iki türlüsünü de görürsün mesela bir platon okursunuz ve orda geçenin tarihte yaşandığını görürsünüz okuduğun kitapla olaylar arasındaki bağıntısını öğrenirsin. Okullar da hep ezberci bir sistem vardır ama kitaplar da yoktur yani belli bir alanı yoktur istediģiniz yönde okuyup kendinizi geliştirirsiniz bir nevi daha geniş bir pencere den bakarsınız.. bir itirafta bulunayım her kitap okuduğum düşünürüm neden diye ama bir cevap bulamam sanırım bağımlılıkta olabilir...
Daha çok gerçek bir dost bir arkadaş gibi oldu kitap benim için . Okumaya nasıl başladım bilmiyorum ama şunu biliyorum ki birine sinirlendigimde veya üzüldüğümde bunun acısını bana bir tek kitap unutturuyordu. Bazı insanlar kitabı sadece boş vakit eğlencesi olarak görüyor. Bence kitap hayatınızın sadece boş vakitlerinde değil her vaktinde olması gereken bir şeydir.
Katılıyorum. Ama ben de biraz yararcıyım. Çünkü sadece bilgi edinmek için okuyorum. Belki biraz daha keyif almak için okumalıyım. Teşekkür ederim düşüncenizi paylaştığınız için
Yani öylesine, meraktan başladım kitap okumaya bir daha da bırakamadım .Dostum şunu unutma okumak herşeydir bir sebebi olmaz çoğunlukla, öylesine başlarsın öylesine devam edersin .
Öylesine desem inanır mısınız? Gerçekten öylesine okuyorum bir sebebi yok. Bir gün yolum kütüphaneye düştü aldım bir kitap okudum. Sonra devam ettim. Bazen aylarca okumuyorum. Bazen ayda on kitap okuyorum. Benim yaşamımda sebepsiz yaşam. İşim gücüm yaşamak.