·331 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Nisan 2020 02:44 Kitap'da yazar farklı bir akış açısıyla, hayali bir durumdan yola çıkarak, bütün insanların kör olduğu bir dünyada, insanları gösterebileceği tepkileri, refleksleri akıcı bir dil ile işlemiş. Kitaba ilişkin tek ve en büyük eleştirim ise; bütün insanlar tuvalete gider, ancak hiç bir kitapta tuvaletin kapısı kapandıkatan sonra olanlar ayrıntılı bir şekilde anlatılmaz. Kişi tuvalete gitti demen yeterli. Yazar, muhteşem yakaladığı ve yine muhteşem bir şekilde sunum yaptığı bir yerde, insana özgü, insanın doğasında olan, olduğu yadsınamaz bir kısım eylemleri çok ama çok ayrıntılı anlatmış. Keşke, yapmasaydı. Keşke, bu muhteşem kitabı bu zaaflara heder etmeseydi. Körlük kitabını okudum, al sana da tavsiye ederim, diye keşke babamıza, kardeşimize, eşimize, tanıdığımız bir karşı cinse kitabı ödünç olarak verebilseydik. Kimi bölümler pornoğrafik olarak nitelendirilebilecek düzeyde ayrıntılı cinsellik içeriyor. gerek yoktu, gerçekten hiç gerek yoktu.