#pollyanna aslında çocukluktan beri hep anlatılan masallardan biliyorum ama eseri okumak şimdiye nasip oldu.
Ama deneyimlediğim en iğrenç okumamdı diyebilirim.Çocukken Zeynep Değirmencioğlu'nun (Ayşecik) "Hayat Sevince Güzel" filmi meğersem bu eserden esinlenilmiş diyeceğim ama kopyası resmen
Okurken sürekli aa burası da böyle şöyle diye diye kitap bitti ama sürekli film gözümde canlandı.Hayal kırıklığı yaşadım resmen.Neyse.
İnsanın her koşul altında bardağın dolu tarafını görme, olumlu bir yan ortaya çıkarma ve mutluluk duyma tezinin güçlü bir şekilde işlendiği bir hikaye olarak tüm dünya tarafından takdir görmüş bir eser.
Arada bir çocuk kitaplarına kaçmak iyidir. Bilmiyorum Pollyanna doğru bir tercih miydi :)
Bir pollyannacılık yapayım da en azından filmin çakma bir eser olduğunu anlamış oldum
Okumanız bol olsun..